musikenligtida

Alla inlägg under april 2011

Av Ida Nilsson - 29 april 2011 15:03

Hellu !  

Idag var jag i skolan och ni kan bara tänkar er hur könt det är med fredag !

Kom nyss hem från skolan eftersom jag skulle fixa en sak    

Men jag hinner inte blogga  just nu men jag ska försöka hitta överförningssladden ! 

Men rubriken.. Asså jag vet inte till 100% men jag tror att jag typ är kär  

Men ni som läser det ska INTE vara så nyfikna för att så sort jag sägerngt om en kille frågar alla "vem?" Och det har ni inte med att göra!  

Så fråga inte, vill jag berätta så gör jag det medinte om ni frågar     


Hejdå !     

Av Ida Nilsson - 28 april 2011 21:03

Hejsan!  

Idag var jag på begravning.. Och det var inte lätt !  

Det var jättemånga personer där och dubbelt så många blommor!


Men jag måste också säga en sak.....

LÄS MARIES BLOGG!!!!! Den är så jäkla bra jag svimmar ! Allvarligt  !   varning för att fastna som jag ! 

www.aliciasnormalaliv.blogg.se


Men nu ska jag kolla på "Dum & dummare"  

Hejdå!      

Av Ida Nilsson - 27 april 2011 18:34

Hejsan  

Ledsen att jag inte skrivit på ett tag men jag har varit för upptagen med att bygga en hund koja   

   

Fin va ? Den är inte klar än  


Men just nu är jag inne på fb och chattar lite  

ska snart äta också ..


Men nu ska jag dra!

Hejdå!      

Av Ida Nilsson - 25 april 2011 11:08

Hej!  

Igår fick vi besök av Jonna & Stefan   

Vi pratade, spelade fia med knuff och skrattade  


Men idag ska jag följa med mamma eller pappa och hämta min syster och hennes kompis i Gnesta, eftersom de har varit i Laxå  

Senare idag kommer Sandra min äldre syster och hennes underbara familj hit och ska gratta mig i efterskott  


Och imorgon är lovet slut... då börjar skolan igen  

Men man har ju inget annat val än att gå i skolan så då får man göra det till ngt roligt  


Men nu ska jag skriva i min andra blogg..

Förresten här kommer en superbra låt enligt mig (även om det är lite gammal)

    


Hejdå !     

Av Ida Nilsson - 24 april 2011 11:53

 Hej!     

Det här min nya blogg, som handlar om musik och annat . 







Igår fyllde jag 14 år !     

 Liten lista på vad jag har fått:

*Svart "fender" gitarr!

*Plektrumarmband!

*gitarrvägghängare!

*3st present kort på IKEA, sammalagt 800 kr !

*blommor!

*Påskägg!

*Handgjort armband!

*Halsband med ett "i" på!

*Gitarrfodral!

2 st filmer!


Ja det var nog allt  

Men nu ska jag kolla hur det låter när man kopplar in min nya gitarr i en förstärkare!

Den låter bra annars iaf  








Hejdå!   


P.S det kommer bilder D.S    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! :)
Jag är en tjej på 14 år och går nu i åttonde klass! Den här blogge skulle handlat om musik, men det gick inte så bra.. Så den handlar om mitt liv, hur jag ser på saker, och såt som jag bara vill berätta! Ni kan även läsa min novell.. http//:id

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards