musikenligtida

Alla inlägg under juni 2011

Av Ida Nilsson - 28 juni 2011 18:35

Hejsan  

Inatt sov Ellen här. Vi sov i husvagnen vilket var VARMT!  

Men vi hade ju gilvärmen på och det har vi nog inte inatt om vi ska sova där   

Men idag var vi i Sandvik och badade..

Först hopapde vi i vattnet sen åt vi en macka och läste en bok, badade, läste, badade o.s.v

Nu är vi här hemma och får väl komma på något att göra, iallafall inte inne  


Men nu ska jag vara social med Ellen!


Hej då!       

Av Ida Nilsson - 27 juni 2011 18:47

Hellu!  

Idag har jag varit med Olivia!

Jag hjälpte henne lite och så hade vi ROLIGT !!  

Men  vid halv 6 tiden gick jag hem för att var hungrig.

Men vi ska tydligen äta på Mira "senare"   


Det dåliga är ensamheten jag känner.. Varför, det är mitt problem inte erat så jag säger inget!   


Ikväll ska Ellen sova här! Vi ska kanske tälta men jag tror allt tältet är trasigt..

Annars ska vi sova inne!


Men nu ska jag lyssna på lite musik  


Hej då!       

Av Ida Nilsson - 27 juni 2011 18:41

     

Den här låten kanske ni inte gillar men jag gör det !

Hadouken-That boy that girl! 

Av Ida Nilsson - 26 juni 2011 19:46

Hellu!  

Idag vaknade jag ganska sent...

Jag vaknade runt 11 tiden och direkt när jag vaknade skulle jag och Emelie dra till Nyköping.

Så jag fick först cykla till bilisten och fixa ett busskort och sen hem och sen gå till bussen...

Frukost blev det ingen idag  

Jag handlade:

  • En tjocktröra, cubus, 99kr!
  • Ett nattlinne, cubus, 49kr!
  • 2 nagellack, cibus, 39kr!
  • Ett rosa linne med flätna  band, H&M, 99kr!
  • Ett orangeaktigt linne med mönster, H&M, 49kr!
  • Ett svart linne med något fluff runt halsen, Ginatricot, 99kr!
Ja det var nog allt.. Komemr lägga ut bilder senare, LOVAR!
Men nu ska jag dra  
Hej då!      
Av Ida Nilsson - 25 juni 2011 16:51

Hejsan  

Igår var det ju midsommarafton och vi hade jätteroligt!

 Vi hade besök av "laxåborna" Hasse, Monika, Simon och Peter  

Först åkte vi ner till Västerljung och spelade kobingo, åt mackor, köpte godisrämmsor, åkte hem, åt midsommarlunch, åt tårta, grillade senare på kvällen, spelade lite spel och gick och la oss  

Men de åkte hem i morse så nu är det lite tråkigt här hemma...


Men nu ska jag göra annat.


Hej då!      

Av Ida Nilsson - 22 juni 2011 18:49

Hej igen...

Jag vet att jag kör med veckans låt på måndagar, men jag måste lägga ut det här!

Han sjunger om hans tjej som var med i en bilolycka, och låg i koma och respirator.

Läkarna ville stänga av den men han han ville inte, och en månad senare vaknade hon med lite hjärnskador.. Han hade räddat henne! Och även om hon har kroniska skador lämnar han henne inte för att han älskar henne! Det är jättebra! 

Och jag gillar hur han går upp i falsett i refrengen.


Av Ida Nilsson - 22 juni 2011 18:40

Hejsan  

Idag var jag med Marie!

Och vi var ute med min hund i ca 2 timmar..

När vi satte oss vid fontänen vid skolan började det regna, så vi satte oss vid ett cykelställ istället 

Där satt vi och spelade på hennes mobil och gosade med hunden.

Sen var vi hemma och var jättetrötta! 

Så vi spelade på varandras mobiler  


Men nu ska jag göra något annat..

Hej då!      

Presentation


Hejsan! :)
Jag är en tjej på 14 år och går nu i åttonde klass! Den här blogge skulle handlat om musik, men det gick inte så bra.. Så den handlar om mitt liv, hur jag ser på saker, och såt som jag bara vill berätta! Ni kan även läsa min novell.. http//:id

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards