musikenligtida

Alla inlägg under augusti 2011

Av Ida Nilsson - 31 augusti 2011 16:56

Hejsan!    

Idag var jag i skolan (såklart) och slutade 10 över 1 !   

Och eftersom lollo (Louise) hade hkk så fick jag gå tillbaka till skolan och möta henne.

Sen gick vi stationen och köpte lite glass ! DÅ.. började det åska som fan..högt också!¨

Men nu sitter vi här.. och chillar   

Men nu, mina damer och herrar, ska jag inte skriva mera.. moahahahaaa!

  Lollo & Jag + e brunett nu

Hejdå!    


Av Ida Nilsson - 26 augusti 2011 23:19

Halloj! :) (smilysarna funkar inte för tillfället)

Under veckan har jag varit i skolan, och pluggat och vart med Lollo (Louise)!

I onsdags slutade jag 10 över 1 :D

Idag hade vi (det roligaste) Hemkunskap, teknik och slöjd ;)

Och nu ska Lollo sova här, ska nog sova nu haha ^^


Hejdå! :* <3


Av Ida Nilsson - 22 augusti 2011 22:24

Hejsan hoppsan!   

Japp, idag var det den första dagen av 8:an....

Vi hade upprop idag och då fick vi lite papper, vi fick skåpen och träffa den nya läraren!

Schemat var ganska okej om jag ska vara ärlig.. Det tråkiga är att vi börjar kl 8 på morgonen och har 2 kemi/2 fysik på samma dag... Me  det bra var att på osdagara slutar några (och jag) 10 över 1 ! Och så har vi HKK!   

Haha ska bli kul att få betyg också, att få veta mer exakt hur man ligger till! Men aa, imorgon börjar första normala dagen så jag ska väl gå och lägga sig hyfsat tidigt..

  Hehe.. jag idag!


Godnatt!     


Av Ida Nilsson - 21 augusti 2011 16:40

Hejsan!  

Idag har min kära syster hälsat på, så vi gick till en lekpark i närheten med hennes barn. Ganska kul faktiskt   

Sen kom min andra syster hem, hon har varit i Laxå i ca 2 veckor. Men just nu är hon och klipper sig..

Anledningen till rubriken är enkel.. skolan börjar imorgon   

Då går man vidare som om inget har hänt... Äsch, vad har man för val   

Hm.. Men jah har nyss duschat och ska snart äta, så jag ska väl göra något vettigt     

Hehe.. ful bild, men aja.


Hejdå!    

Av Ida Nilsson - 19 augusti 2011 16:26

Halloj!   

Jag kom nyss hem från affäre, vi har handlat bara allmänt.

Om jag skulle välja mellan sol, regn, snö och vind.. skulle jag og välja regn   

Så jag är glad att det regnar, för då kan man hitta på något mysigt inne, t.e.x kolla på film, spela spel... ja nåt sånt   

Snart ska jag äta pizza ! Mozzerella !!    yey!

Aja.


Hejdå ! (skulle skrivit smileysarna som jag brukar, men det laggar lite just nu )

Av Ida Nilsson - 19 augusti 2011 14:30

   

http://idanilsson.se 

Läs/kommentera/följ! 

Min novell! 


Hejdå !     

Av Ida Nilsson - 18 augusti 2011 23:10

Hejsan (igen)  

Asså nu mår jag uselt....

Ledsen, deprimerad (aa båda) helt nere.. Alla superledsna ord det finns !  

Orkar inte sitta och vänta från morgon till kväll! Ja har hållit mig vaken till klockan 3 varje natt nu! Jag är så jäkla upprörd på mig själv att allt kom tillbaka!

Jag trodde att jag hade gått vidare, men jag hade fel. Asså, mina känslor kan ju aldrig sluta !  

Mår dåligt hela tiden, samma person är i mina tankar heeeeela tiideen....!

Fan, jag orkar inte längre. 

Vill bara att du ska förstå (om du läser det här) att du betyder så jäkla mycket för mig, jag skulle lätt kunna dö för dig! Ärligt! 

Över ett halvår nu ! sen det 25 mars... Kommer inte ens kunna gå till skolan utan att vara ledsen ! (gråter ju t.o.m nu)

Om du bad mig att ignorera dig eller liknande , skulle jag göra det, men skulle må värst!

*Om* du läser det här, oavsett tid, vill jag att du skriver nåt, vad som helt! Bara 1 ord eller en symbol.. vad som helst!


Snälla förstå.. Jag är inte själmordsbenägen eller hur det nu stavas! Bara djupt ledsen.


Hejdå     

Av Ida Nilsson - 18 augusti 2011 12:58

Hej igen  

Nu har jag tänkt lite ... Ska jag använda min gamla blogg till att skriva en novell????

Tacksam för svar!


hejdå    

Presentation


Hejsan! :)
Jag är en tjej på 14 år och går nu i åttonde klass! Den här blogge skulle handlat om musik, men det gick inte så bra.. Så den handlar om mitt liv, hur jag ser på saker, och såt som jag bara vill berätta! Ni kan även läsa min novell.. http//:id

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards