musikenligtida

Alla inlägg under september 2011

Av Ida Nilsson - 17 september 2011 23:06

Hej alla !

Joo.. Inatt sov Sofie här, och imorse kollade vi på en fotbollsmatch.. Tyvärr så vann de inte, men det hade de om jag spelade   

Nä jag skoja, min hund spelar bättre fotboll än mig..

Aja, efter det gick vi hem till mig och satt på altanen och pratade lite, tills min busiga kattunge föjlde efter några kompisar.. Så jag fick gå och leta lite !   

Efter det gick vi till q-lan men efter en stund kom vi på att vi glömmde bollen..

Efter vi hämtade den spelade vi lite fotboll och basket ( bli inte shockade )   

Sen gick vi till safirenlekparken och satte oss på kompisgugan, lyssnade på musik och pratade.

Se drog vi hem för att ho skulle äta, så efter det ha jag varit hemma   

Sen cyklade jag och syrran till bilisten och hyrde film och köpte godis!   

Sen kollade vi på det, sen efter halva filmen hände det lite så jag fick dra iväg e stund..

Efter det så pratade jag med en kompis vilket var skönt för mig (att jag fick prata ut lite)

Sen kom min andra syster (sandra)

Och nu sitter jag framför TVn och datorn.. hehe.


Ja, lite knasig dag!


Hejdå!   

Av Ida Nilsson - 13 september 2011 20:17

Hejsan i lingon skogen!

Idag var jag i skolan.. och det gick så himla bra på kemin..   

Men efter skolan va jag med carro (Caroline) ! u är jag med lollo !  

NU! Kommer ni få se.. en vacker bild på oss !

  Hehe..

u har jag bestämmt mig för att lägga upp klipp på mig när jag sjunger ...  


Hejdå!   

Av Ida Nilsson - 11 september 2011 15:39

Hajsan på er!  

Det har inte nåt inressant att skriva om, hade jag det så skulle jag har skrivit  

Men.. Jag har mest varit med Lollo, men idag var jag med Nora en stund. Men jag ska va med Lollo senare!

Ehm.. Ja, jag känner mig totalt förvirrad. För jag tror att jag gilalr 2 styckna, och det går inte att välja vem jag gillar mest.. Aja för väl se hur det blir..  

Men nu ska jag röra lite på mig, känner mig totalt tjock idag!


Hejdå!      


Av Ida Nilsson - 3 september 2011 23:15

Hejsan  

Idag var jag med Caroline!  Vi var igår också, och då var Ellinor med   

Hänt inte så mycket annat.. jag har inget intressant liv så ska nog sluta med den här och ägna mig åt novellen.. eller sluta med den också..  

Beslut att ta och beslut att tänka på......

Hm..... Vet inte hur jag ska käna mig just nu.. är bara helt förvirrad.. men det är inget ni ska bry er om så varför inte bara kommentera kbry som alla andra?

äsh.

Hejdå !     


Av Ida Nilsson - 1 september 2011 22:04

Hej!  

Idag var jag i skolan.. men efter nån lektion gick lollo hem (sjuk)  

Och idag fick jag en nyhet som gjorde mig så jäkla arg! Dumma unge som inte kan förstå att människor har kännslor.....!  

Aja nog om det..

Började lyssna på en jättebra låt, men såklart fick den mig att gråta...

 Äsh here it comes  


    

Tadaa!

Det var lite om min dag, jag har itne gjort mycket alls.


Hejdå !     

Presentation


Hejsan! :)
Jag är en tjej på 14 år och går nu i åttonde klass! Den här blogge skulle handlat om musik, men det gick inte så bra.. Så den handlar om mitt liv, hur jag ser på saker, och såt som jag bara vill berätta! Ni kan även läsa min novell.. http//:id

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards