musikenligtida

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Ida Nilsson - 2 oktober 2011 12:27

Hej, det va länge sen nu  

Men jag skriver när det händer nåt roligt.. som igår!

Först va ja med sosso och vi hjälpte min syster lite i hennes lägenhet, sen spelade vi lite fotboll med danne och sen kom dennis (han va roligt att skjuta på) och.. aa jag faila som vanligt  

Sen skulle jag hjälpa min syster lite till..

Senare va jag med nora, och då träffade vi marcus. f och dennis (inte samma dennis)

Sen efter att jag och nora ätit lite så drog vi till q-lan med macus o dennis.. Sen  kom dane och marcus.l och då spelade vi lite fotboll  

Sen drog nora, marcus.f och dennis, och en stund efter det kom sosso  

Sen kom karin och fyfan va vi hade kul!! Har fortfarande lite ont i halsen efter att ha skrattat så mycket!

Haha måste göras om  


Men nu ska jag fixa lite innan sosso kommer.


Hejdå       (har tyvärr ingen bild från igår..)

Presentation


Hejsan! :)
Jag är en tjej på 14 år och går nu i åttonde klass! Den här blogge skulle handlat om musik, men det gick inte så bra.. Så den handlar om mitt liv, hur jag ser på saker, och såt som jag bara vill berätta! Ni kan även läsa min novell.. http//:id

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards