musikenligtida

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Ida Nilsson - 12 oktober 2011 07:01

Tjoflax!   

Igår hann jag inte skriva me det va såhär:

Först va jag i skolan, först va jag jätteledsen men sen kom min älskade syster och hennes barn   

Se drog jag och Sofie hem till mig och åt lite, sen skulle jag på möte i ungdomenshus, så jag cykla dit med Oliva   

Sen drog jag, Olivia, Sofie och Dennis till fritidsgården.. (gillar inte att va där egentligen..)

När Sofie och Olivia skulle hem gick jag till Q-lan och prata med en kompis   

Och idag:

Just ni sitter jag och fryser bredvis fönstret och kollar på termometern som visar 1.3 graden kallt!

Väntar på att Sofie ska vakna eftersom vi ska nog göra sällskap till skolan idag (somvanligt)

Idag är det elevensval, och jag är i "gruppen" Hedebyposten, dvs skoltidningen   Hoppas att jag får den där systemkameran och gå runt och fota alla andra grupper !

Men nu ska jag fixa mig till skolan.. LOVAR att skriva ikväll!

Hejdå   

Presentation


Hejsan! :)
Jag är en tjej på 14 år och går nu i åttonde klass! Den här blogge skulle handlat om musik, men det gick inte så bra.. Så den handlar om mitt liv, hur jag ser på saker, och såt som jag bara vill berätta! Ni kan även läsa min novell.. http//:id

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards