musikenligtida

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Ida Nilsson - 1 juli 2011 20:39

Hej igen  

Som ni vet skulle ju jag hjälpa till att städa här hemma, (och min syrra såklart) Men som vanligt fick jag göra nästan allting!  

Hon tog sina kläder och sen målade hon NAGLARNA!

Ja, jag är arg..!


Men nu är min brorsa här och det är ju roligt   

Och imorgon ska vi hugga ner det störa trädet på vår tomt.. Skönt, men jag ska byta rum och då kommer solen kunna lysa in i mitt rum= VAMRT!


Aja.. ska dra nu!

Hej då!       

Av Ida Nilsson - 1 juli 2011 13:20

Hej!  

I veckan så har Ellen sovit här.

Jag har varit med Olivia igår...

Vi var först hos henne sen här och sen köpte vi glass. Då träffade vi Sara och Marie! 

Vi stod utanför Ica och pratade lite.


Idag är jag jättetrött... tror jag kommer dö eller något.. (kanske inte)  

Ska hjälpa till att städa här hemma och sen ska jag gå ut med hunden!

En bild från förut.. Katten ville följa med!  


Hej då!      

Presentation


Hejsan! :)
Jag är en tjej på 14 år och går nu i åttonde klass! Den här blogge skulle handlat om musik, men det gick inte så bra.. Så den handlar om mitt liv, hur jag ser på saker, och såt som jag bara vill berätta! Ni kan även läsa min novell.. http//:id

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards