musikenligtida

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Ida Nilsson - 30 juli 2011 22:18

Hej!   

Idag åkte jag hem från läppe-camping. Jag ska åka tillbaka dit imorgon och då ska Karin följa med, men först ska vi till malmköping och gå på malmamarken   

Idag när jag kom hem pratade jag med Karin så träffades vi vid ICA och köpte glass, som vi åt medans vivar vid Q-lan. När vi var där kom Marcus och hans kompis och spelade lite fotboll   

Jag fick bli en liten bollkalle eftersom jag stod utanför planen.....

 Aja sen kom jag och Karin hem hit och hon åt här!


Vi tog en bild också..

  Och nu sitter jag i soffan och kollar på James Bond!

  Det är som man brukar säga, "En bild säger mer än tusen ord." Jag vill inte se ledsen ut men ändå visa det... Så en text funkar !  

P.S Det ska stå everyting men o:t och i:t är så nära så jag lyckades skriva fel   

Nu ska jag se klart på Bond.


Hej då!    

Presentation


Hejsan! :)
Jag är en tjej på 14 år och går nu i åttonde klass! Den här blogge skulle handlat om musik, men det gick inte så bra.. Så den handlar om mitt liv, hur jag ser på saker, och såt som jag bara vill berätta! Ni kan även läsa min novell.. http//:id

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards