musikenligtida

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Ida Nilsson - 18 augusti 2011 23:10

Hejsan (igen)  

Asså nu mår jag uselt....

Ledsen, deprimerad (aa båda) helt nere.. Alla superledsna ord det finns !  

Orkar inte sitta och vänta från morgon till kväll! Ja har hållit mig vaken till klockan 3 varje natt nu! Jag är så jäkla upprörd på mig själv att allt kom tillbaka!

Jag trodde att jag hade gått vidare, men jag hade fel. Asså, mina känslor kan ju aldrig sluta !  

Mår dåligt hela tiden, samma person är i mina tankar heeeeela tiideen....!

Fan, jag orkar inte längre. 

Vill bara att du ska förstå (om du läser det här) att du betyder så jäkla mycket för mig, jag skulle lätt kunna dö för dig! Ärligt! 

Över ett halvår nu ! sen det 25 mars... Kommer inte ens kunna gå till skolan utan att vara ledsen ! (gråter ju t.o.m nu)

Om du bad mig att ignorera dig eller liknande , skulle jag göra det, men skulle må värst!

*Om* du läser det här, oavsett tid, vill jag att du skriver nåt, vad som helt! Bara 1 ord eller en symbol.. vad som helst!


Snälla förstå.. Jag är inte själmordsbenägen eller hur det nu stavas! Bara djupt ledsen.


Hejdå     

Av Ida Nilsson - 18 augusti 2011 12:58

Hej igen  

Nu har jag tänkt lite ... Ska jag använda min gamla blogg till att skriva en novell????

Tacksam för svar!


hejdå    

Av Ida Nilsson - 18 augusti 2011 12:01

Hej!  

Jag lovade ju att skriva idag så u gör jag det (kommer kanske skriva senare idag)

Jag vill bara säga.... GRATTIS SARA HEDSTRÖM!!     

Aa, iallafall.. Igår gick lite mäniskor runt här utaför och i området för att kolla efter mer sprickor (som de såklart skulle hitta en bit utanför här), så jag är lite orolig...!  

Hade lite svårt att sova efter jag fick höra det men jag somnade efter ett tag.

Då drömde jag en läskig dröm!!! Jag och pappa skulle till affären och handla lite på hemköp, då började alla skrika, vi hörde massa skott, och vi såg en man med vapen som sköt!

Pappa och jag var rädda så vi åkte hem, sen på nåt sätt var bara jag tillbaka! Sen sprang jag och 2 kompisar (som jag aldrig sett förr) springa vid skolan, genom en grind, upp för ett berg, och mot vattentornet.

Jag loggade in på facebook på mobilen och fick ens nr av en person, så jag ringde och bad de att hämta oss. Se är de kom hoppade vi in i bilen och åkte iväg... Sen vaknade  jag!   


Hehe, jag har alltid knäppa drömmar..

Aja, jag berättade ju att jag hade varit med kompisar.. En av de var Jossan.

Vi kollade på glee och hon sov här   

(tog lite bilder också)

         

Haha!!


Aja nu ska skrolla runt lite på datorn sen ut med hunden.


Hejdå!    


Presentation


Hejsan! :)
Jag är en tjej på 14 år och går nu i åttonde klass! Den här blogge skulle handlat om musik, men det gick inte så bra.. Så den handlar om mitt liv, hur jag ser på saker, och såt som jag bara vill berätta! Ni kan även läsa min novell.. http//:id

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards